مامانا من دخترم یبوست داره چیکار کنم همش نگرانم 😔 چی بدم خوب بشه

۵ پاسخ

اولا بچه تا چاهار پنج روز دفع نداشته باشه اوکیه چند روز یک بار دفع داره؟
زور زدن عادیه چون بچه با بدن خودش آشنا نیست
یبوست هم مدفوع خیلی سفته مدفوع عادی نرم و ابکیه توش گردالی گردالی هم داره

یکم روغن زیتون بردار مقعد بچه رو ماساژ بده .مثل شیاف میمونی درجا شکمش کار میکنه ، یبوست خیلی بچه رو اذبت میکنه

يبوست يعني بچه دفع سفت داشته باشه

دفع نداره يا زور ميزنه؟
چون جفتش براي نوزاد ١٣ روزه اوكيه

چند وقتشه؟

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد