سلام منم 5سال تو اقدام بودم و نمیشد و یهویی شد🫣
اصلا ناراحت نباش برو متخصص زنان و بگو خودشون ازمایش اینا مینویسن برا شما و همسرتون که ببیننن علتش چیه و بعد مابقی مراحل .
دکتر اشرف ال یاسین بهترین هستن که خودم پیش ایشون باردار شدم استاد کل دکتر های تهران هستن تخصصیشون نازایی هست
بگو اومدم برا اقدامات قبل بارداری دیگ خودشون میدونن
میری دکتر میگی که پنج ساله عروسی کردم باردارنشدم خودش میگه چیکار کنی اول براخودت وهمسرت چکاب مینویسه
بهش بگو پنج ساله در حاله اقدامم ولی باردار نشدم حتما یه دارویی یه چیزی بهت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.