مبارکه گلم
بسلامتی خوش قدم باش
آره عزیزم تا ده روز درد داری نگران نباش مسکن که دکتر داده بخور شیاف هم بذار ان شاالله بسلامتی میکذرونی
ان شاالله بسلامتی عزیزم مباااااااارکا باشه
بسلامتی خوش قدم باشه
درد و حس خالی بودن شکم طبیعیه عزیزم بعد دوروز بهتر میشه
مبارکه عزیزم قدمش پر خیر برکت باشه
عادیه عزیزم خوب میشت سریع
واقعااا خداقوت و عرض خسته نباشید ❤
الان اگه برمیگشتی عقب؛ زایمان سزارین انتخابت نبود؟ خیلی رنج کشیدی؟
مبارکه عزیزم اره کاملا طبیعی منم اینجوری بودم چای نبات بخور یا دمنوش رازیانه
مبارکه گلم
طبیعیه بعد زایمان هر درد
اگه کل شکمت یا بالای شکمت درد میاد بخاطر خالی شدنشه زیر دلته رحمت داره جمع میشه
به مبارکی گلم قدمش پراز خیر و برکت باشه
مبارکه عزیزم، راضی بودین از زایمانتون؟🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.