۲ پاسخ

منم دارم از اینا خوبه ولی من زیاد استفاده نمیکنم بچم یه سینم رو نمیخوره اونو میدوشم‌ که اذیت نکنه بعضی وقتام بچه حرص میکنه سینمو نمیگیره میدوشم تو شیشه میدم میخوره

آره خیلی خوبه من اون نیشو برداشتم خیلی خوبتره

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی