۶ پاسخ

یه التهاب یاعفونت توبدن هست چون گلبول سفیدو پلاکت بالاس

الان اسهال نداره چند روزه خوب شده فقط همون روز که آزمایش گرفتم سه روز پیش بالا آورد

اسهال استفراغ عفونی گرفته پلاکت موقعی میره بالا که بدن درگیر عفونته ..حالا چرا بالامیره چون باید گلبول سفید باعفونت مقابله کنه و بیشتر ترشح میشه و یه امر طبیعیه و با انتی بیوتیک که دکتر تجویز کنه خوب میشه.یه بار دخترم اسهال ویروسی گرفت و من نمیدونستم ازمایش کبدی دربو داغون بود بعدا فهمیدم چرا من اخه باید تو دوران ویروس ازمایش چکاپ بگیرم چون خیلی ترسیده بودم و خیلی پیگیر شاید دها بار ازمایش دادم براش

اره اسهال و استفراغ داشت

یه کوچولووو هم کم خونی نشون میده

خطرناکه یعنی؟

سوال های مرتبط

مامان ریهام وتودلی😍 مامان ریهام وتودلی😍 ۲ سالگی
مامان آنیا👶🏻 مامان آنیا👶🏻 ۲ سالگی