خودمم نخوردم چه برسه به بچم😂😂😂
گلم ما خودمونم نمیخوریم ولی برا بچم انداره پونصد تومن گرفتم راهی یکی دوتا درست میکنم چون زیاد میشه پونصد تومن
اصلاااا دوس ندارم تستش كنم حتي 😅
من تو بارداری میخوردم قیمت ش زیاد نبود با مرغ و گوشت مقایسه میکردم اما به پسرم تا حالا ندادم یه کم سفته فکر نکنم بتونه بخوره
تو فروشگاه هم سوخاری هست هم پاک شده پلویی ،قیمتش هم زیاد گرون نیس فک کنم من بسته پلویی رو ۵۰۰ خورده ای گرفتم ، منم چندشم میشه ولی همسرم میخوره ب بچمم میده
خودمونمنمیخوریم چ برسه بچه فقط ماهی
قیمتاش انقدر زیاد نیست فکر کنم هم قیمت ماخی یخورده بیشتر باشه ولی من تا حالا نه خودم خوردم نه دادم به لارا چون واقعا چندشم میاد ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.