۸ پاسخ

حتما بهش ادویه بزن چون میگوطبعش سرده حتما ادویه بزن

دو پیازه میگو من درست میکنم عالی میشه
اول پیاز فراوون سرخ کن یکی دو حبه سیر با پیاز تفت بده ادویه بزن
زردچوبه،پاپریکا،نمک،رب گوجه بعد میگو هارو بریز با پیلز و ادویه تفت بده درشو بزار زیرشو کم کن بزار چند دقیق بپزه
یه سیب زمینی نگینی کن سزخ کن برا دورچین کنارش
ما اینو با برنج میخوریم عالی میشه پسرمم
خیلی خیلی دوست داره

دو پیازه میگو

من اول یکم بهش زردچوبه نمک فلفل پاپریکا پودسیر میزنم میزارم بمونه
بعد اول میزنم تو ارد بعد تخم‌مرغ بعد پودرسوخاری
شعله رو کم کن بزار در حد ۸،۹ دقیقه بپزه
یا میتونی سیب زمینی سرخ کنی میگو هم در اخر بهش اضاف کنی (میگو زود میپزه)با پیاز سرخ کرده و رب با نون بخورین
یا همون ترکیب سیب زمینی و میگو رو با برنج بخورین

من سوخاری درست میکنم

واسه بچه هم پلو درست کن اگه میتونه بخوره میگو رو
با پیاز و زردچوبه و کمی سبزی گشنیز خشک سرخ کن ولی میگو رو نباید زیاد سرخ کنی سفت میشه در حد چند دقیقه تفت بده بعدم سیب زمینی نگینی سرخ کن بزار بای برنج

من پیاز رنده میکنم با زردچوبه و کره تفت میدم و کوچه ام رنده میکنم تفت میدم میگوهارو میندازم تفت میدم و اخر سر با شعله کم درشو میزارم ک خوب بپزه و با پلو کته میدم بهش

براخودتون سوخاری کن دوقاشق آردو یکم آب و ادویه جات میگوهارو بریز توش بعد توی پودر سوخاری غلط بده بعدم سرخ کن

سوال های مرتبط