من برا خودمون اینطوری درست میکنم خیلی میخوریم و دوستداریم
اول ی پیاز بزرگ و ریز خرد کن تقریبا داشت طلایی میشد بهش زردچوبه بزن نمک فلفل سیاه بعد میگو ها رو بریز ی تفت بده
سبزی تازه گشنیز بخر خرد کن بریز داخلش یکمم شوید خشک در حد ی ق غ بعد زعفرون دم کرده با دست و دلبازی بریز درشو بزار بزار پنج دقیقه با حرارت کم بپزن تا ده دقیقه ام اوکیه
برنج حالا هرمدلی ک میخورین ابکش کن لابلا بریز دم کن
من همون موقع هم میرنم روشم آب زعفرون و روغن میدم
عالی میشه خیلیم خوشمزس اصلا هم طعم نداره عطرسبزی دیوونه ات میکنه بخوری 🤤
چقدر خریدی گلم
نگاه کن ممکن رگ تو کمرش باشه ک باید بکشی و در بیاری ادویه جات بزن و سرخ کن یا آرد طعم دار کن بزن تو ارد بعد بزن تو تخم مرغ بعد بزن تو پودر سوخاری و سرخ کن عالی میشه
این پاک شدست نیاز به تمیز کردن نیست ولی ریزه برای پلویی خوب میشه.ولی من دوپیازه میگو درست کردم خیلی خوشمزه شده تاحالا میگو پلو درست نکردم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.