۳ پاسخ

اره کلن از میگو بدم میاد یه طوریه

یکی دو ساعتی بزاری توی مواد هم بوش و بگیره و هم مزه دار بشه بعدش دیگه یکم سرخ کنی یا تفت بدی کافیشه

اره در حد سه دقیقه
بیشتر بمونه لاستیکی میشه اخه

سوال های مرتبط