۶ پاسخ

من سه روزه جدا کردم
هر روز غروب با باباش میرن پارک از اونجا برگشتنی نون بر بری میگیرن دخترم میخوره نونو تا خونه همش هم یه خوراکی یا غذا دم دستمه تند تند میدم بهش که گشنه نشه
شیر موز رقیق هم میریزم تو لیوان روزی دو بار میخوره
اذیت نشد بچه
ولی خودم خیلی راااحت شدم

۵ اردیبهشت گرفتم ۲۱ ماهش داشت پر میکرد

انشاالله 22ماهگی

من ۲ هفته میشه گرفتم

من اخرای فزوردین گرفتمش

ی سال 5 ماه شیر خورد گرفتمش

سوال های مرتبط