من سه روزه جدا کردم
هر روز غروب با باباش میرن پارک از اونجا برگشتنی نون بر بری میگیرن دخترم میخوره نونو تا خونه همش هم یه خوراکی یا غذا دم دستمه تند تند میدم بهش که گشنه نشه
شیر موز رقیق هم میریزم تو لیوان روزی دو بار میخوره
اذیت نشد بچه
ولی خودم خیلی راااحت شدم
۵ اردیبهشت گرفتم ۲۱ ماهش داشت پر میکرد
انشاالله 22ماهگی
من ۲ هفته میشه گرفتم
من اخرای فزوردین گرفتمش
ی سال 5 ماه شیر خورد گرفتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.