۷ پاسخ

معده درد هم بودین طوری که حالت تهوع بگیرین

اولین علائم تکرر ادراره ودردسینه من همش تودستشویی بودم الانم همینم😂

بله احتمالش زیاده منم اینطوریم باردارم

تکرار ادار خودش به تنهایی نشانه بارداریه بله علائمهایی که گفتی نشانه بارذاریه

من سر بارداری اولم ۸هفتگی تکرر ادرار گرفتم ولی هرماه به موعودم مونده تکرر ادرار دارم بعدش پریود میشم

بعله احتمالش هست

من اولین علامتم تکرر ادرار بود یک ساعت یه بار دستشویی بودم

سوال های مرتبط