۴ پاسخ

من ی بار برای پسرم استفاده کردم راستش سخت بود دیگه نخریدم
بیشتر کاربردش برای زمانیکه بچه بتونه راه بره

من برا پسرم استفاده میکنم خیلی خوبه علی الخصوص برا شب که نم‌پس میداد هرچی میبستم. البته پسرم ۲ سالشه برا نوزاد نمیدونم خوبه یا نه عزیزم

من تازه استفاده میکنم سختمه

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی