خانماا از چند ماهگی به بچه هاتون غذای سفره میدید؟

۶ پاسخ

من تازه دارم غذای سفره که ادویه و نمک خیلییی کمی داره میدم

غذای سفره که چرب یا نمکی هست
ذائقه بچه باید کم کم ساخته بشه
عجله نکن
غذاشو اماده کن باخودتون که غذا میخورید بهش بده اما از غذای خودتون نده

تا جایی ک بشه غذای خودشو نیدم فقط

من میخام از اوایل ماه شش آروم اروم شروع کنم
خودش تقاضاش زیاده
از یه ماه پیش تحمل کردم ندادم غذا
چون همش سر سفره زل میزنه بهمون ملچ ملوچ میکنه دلم کباب میشه😄
میخام این ماه جدید با فرنی شروع کنم ببینم چی پیش میاد دیگه توکل بخدا

بچه اولم ده ماهگی دادم اینا هم همینطور ان شالله اون موق ها میدم

یک سال ب بعد دادم کم کم

سوال های مرتبط