۳ پاسخ

فقط نذر شهید پلارک جوابه بخدا .من نذر میکنم ب نیتش ی چیزی میدم ب ی نیازمند

انشالله حاجت روا بشی..شمع و ربان ازکجامیخری

ن چ اشکالی داره شام غریبان بده دورش سبزببند... یامیتونی هم همونجوریه ساده پخش کنی

سوال های مرتبط