۴ پاسخ

دکتر من که چیزی نگفت اون موقع یعنی چیز خاصی نبود

منم یک هماتوم توی کبدم هست پارسال که سونو دادم،یعنی ممکنه مال منم بزرگ بشه؟🥲

توده اندومتريوز؟

انشالا خوب میشه حالا دکتر چیزی گفته؟

سوال های مرتبط