۳ پاسخ

منم همینجوری میشم شاید تنبلی تخمدان داری
منم دقیقا یه روز گذشته درد دارم ولی نشدم

اقدام کردی

بزار ی هفته بگذره از موعدت اگه نشدی باز تکرار کن من ۱۲روز بعد تاخیر تازه بیبی زدم

سوال های مرتبط