کسی میدونه این آزمایش چبه

تصویر
۳ پاسخ

hcg هورمون بارداری بالاییشم فک کنم کم خونیه اون دوتا ی اخر نمیدونم

نمیدونم قشنگم دکتز واس من ننوشت ولی خیلیا اینجا انجام دادن بپرسی بت میگن

با توجه ب هفتت احتمالا ازمایش غربالگری دوم یا همون کوادمارکر البت چون ۱۷ هفتت این حدسو زدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
هدیه خدا 🎀 هدیه خدا 🎀 قصد بارداری
مامان سلین مامان سلین ۵ ماهگی
مامان ماهلین و ایهان مامان ماهلین و ایهان ۵ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان مامان نادیا مامان مامان نادیا ۳ ماهگی