سلام خانما شما آزمایش سل فری کجا انجام دادید،هزینتون چقد شد؟؟؟

۸ پاسخ

ممنون عزیزم

هارمونیک ۱۵

ژنوم در شیخ مفید حدود ۱۲ تومن شد

اریترون خیلی خوبه
من ان تی اونجا انجام دادم

پارسال دادم هارمونیک ۱۱/۳۰۰

من برج ۱۱تقریبا ازمایشگاه ژنوم انجام دادم ۱۰تومن

ازمایش دکتر ولیان خیابون محتشم نزدیک ب ۱۵ میگیره

سلام عزیزم نوبل۱۲ونیم میگیره

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🤰🏻😍فسقلی🙏 مامان 🤰🏻😍فسقلی🙏 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی