سلام دوستان،کسی آزمایش سل فری انجام داده ؟

۸ پاسخ

آره من انجام دادم که ۵۸۰۰ شد

مال من ۹ میلیون شد، اگه از اول میدادم ،لازم نبود غربالگری اول رو بدم ،الان دیگه غربالگری دوم رو‌نمیدم

من انجام دادم عزیزم

بله من انجام دادم

اره من خودم ب دکتر گفتم بنویسه انجام بدم چون استرس دارم

فقط راجب هزینش میدونم😅

نه عزیزم چطور؟

منم دکتر برام نوشته نمیدونم انجام بدم یا نه موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان پسری💙🤰🏼 مامان پسری💙🤰🏼 ۱ ماهگی
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیستم بارداری