سلام دوستان آزمایش سل فری کسی انجام داده برا چیه

۸ پاسخ

سلام دوستان آنومالی من زده روده اکوژن یعنی چی کسی بوده اینطوری بهش گفته باشن

برا تشخیص بچه دختر وپسر هم‌مبشه تو ازمابش سل فری بگه چنددرصد جوابش درسته

سلام‌ من امروزانومالی داشتم گفتن قدش گوتاهه ودوطرف سرش کیست داره بایدبرم کلینیک افرینش مشهدچون۱۸هفته ام امکان سقطش هس؟؟😭😭😭😭😭😭😭برای ژنتیکه چکارکنم من😭😭😭

بله من انجام دادم انتی بچم ۲/۵۶ بود هزینش هم شد ۱۰ میلیون

برای تشخیص سندروم دان هست عزیزم
منم انجام دادم بیست روز طول کشید جوابش بیاد که خداروشکر عالی بود
۹۹ درصد جوابا خوب میشه نگران نباش نی نی شما هم سالمه سالمه خیالت راحت

من انجام دادم ۷۵۰۰ تقریبا ۱۶ روز هم طول کشید تا جواب بیاد و به میل خودم بود

آره عزیزم، برای اونایی که آزمایش های غربال گرری یا سونو خطا میزنه یا تو خونواده خودش یا همسرش مشکل ژنتیک دارن انجام میشه

من انجام دادم یه آزمایش ژنیتیکی دقیقه برای اینکه بچه خدایی نکرده مشکل نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان پسری💙🤰🏼 مامان پسری💙🤰🏼 ۱ ماهگی