خانما شما آزمایش سل فری انجام دادید؟

۷ پاسخ

من اینهفته میخام انجام بدم

من تو سونو ان تی دکتر گفت بچه سالمه ولی برای احتیاط و اینکه دقت سلفری بالاتره بهتره انجام بدی
و انجام دادم یه آزمایش خون سادس

بله من انجام دادم

برای همه نمی‌نویسن برای کسایی که ان تی مشکوک باشه و مادرای بالای ۳۵ سال
که اونم بعد هفته ۱۲

الان ک زوده

نه

بله چطور

سوال های مرتبط

مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیستم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان پسری💙🤰🏼 مامان پسری💙🤰🏼 ۱ ماهگی
مامان تو دلى💖👼 مامان تو دلى💖👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری