۸ پاسخ

بله منتظر جوابش هستم

باید عدد ان تی چقدر باشه

منم انجام دادم،انتی ام خوب بود خداروشکر،بخاطر اینکه سنم ۳۵بود دکترم بجای غربالگری ها سلفری نوشت

سلفری اصولا برای کساییه که سونو انتیشون ریسک زده باشه و عدد ان تیشون از سطح نرمالش بیشتر باشه
یا خانمای سن بالایی که باردارن
یا کسایی که ازدواج فامیلی دارن و کسایی که تو خانوادشون مشکل سندرم داون هست

اره عزیزم منم انجام دادم بستگی به دکتر داره و سونو ان تی که انجام دادی

من انجام دادم دکترم برای همه مینویسه

معمولا اونایی که یکم غربالگری اول شون مشکل داره سلفری انجام میدن

من دور نافم یهو میسوزه خطر داره بنظرتون؟؟

سوال های مرتبط

مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان بچه جون🤍🎀 مامان بچه جون🤍🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری