۴ پاسخ

من به درخواست خودم دکتر برام نوشت گفت اول سونو برم بعد ازمایشش باید تو 24ساعت باشه هر دوتاش تا جواباش دقیق باشه به من گفت 12هفته برم

سل فری چیه؟

من انجام دادم
دقیق۱۳هفته بودم
البته من ازمایش غربالگریم ریسک داشت مجبور به سلفری شدم
۱۷روز هم طول کشید جوابش بیاد

از هفته ۱۱ میتونی سل فری بدی
نه مهم نیس.. سونو رو بعدش برو انجام بده.

کلا بهتره هردوتاش رو ۱۲ هفتگی ک پر شد، انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان پسری💙🤰🏼 مامان پسری💙🤰🏼 ۱ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته بیست‌وچهارم بارداری