سلام خوبین این ازمایش سل فری هست

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم ریسکتون چند بود

منم باید هفته آینده برم ازمایش بدم نمیدونم کدوم آزمایشگاه برم که خوب باشه اصفهان

آزمایشگاه پویش خوبه که رفتین؟

الهی شکر ..ممنونم ..سپاس

الهی شکر ازشماهم خوبه منم عصری گرفتم
فک کنم پسره

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان کایرا خانم👼 مامان کایرا خانم👼 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۴ ماهگی