مامانایی که دوقلو دارین ازمایش سل فری دادین جنسیت مشخص نمیشه؟

۶ پاسخ

نه عزیزم برا دوقلو نمیگه که دوتاش چیه مثلا میگه کروموزوم yوجود دارد یعنی پسر هست حالا یا یکیش یا دوتاش بالاخره پسر توش هست ولی اگه کلا yنداشت یعنی دوتاش دختره

من سلفری دادم دقیق گفت

سلفری جنسیت رو با دقت ۹۹درصد مشخص میکنه

علائم هم داشتین؟ فولیکول چند بود

چ دردی قبل موعد پری داشتین ؟

نه عزیزم مشخص نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری