نه عزیزم برا دوقلو نمیگه که دوتاش چیه مثلا میگه کروموزوم yوجود دارد یعنی پسر هست حالا یا یکیش یا دوتاش بالاخره پسر توش هست ولی اگه کلا yنداشت یعنی دوتاش دختره
من سلفری دادم دقیق گفت
سلفری جنسیت رو با دقت ۹۹درصد مشخص میکنه
علائم هم داشتین؟ فولیکول چند بود
چ دردی قبل موعد پری داشتین ؟
نه عزیزم مشخص نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.