سلام خانمای که دوقلو دارن شما سل فری دادید

۲ پاسخ

اره من سلفری دادم

بله عزیزم من دادم.دکترم گفت از ازمایش ntبهتره.تفاوتش با یدونه بچه اینه ک جنسیت جفتش مشخص نمیشه.فقط میزنه بینشون کروموزومyهست یانه

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی