بچه ها بنظرتون دختره یا پسره

تصویر
۹ پاسخ

ضربان قلبش و تو سونو اول بگو بگم پسره یا دختر

😐😐😐
والا آزمایش سلفری هم از 10، هفته به بعد مشخص میشه
بعد ما بتونیم تشخیص بدیم ؟
😅

انشالله سالم باشه

انشالله همون چیزی باشه ک میخای ،الان مشخص نمیشه عزیزم

الان که معلوم نمیشه قسمت تناسلیش هنوز شکل نگرفته

چیزی ننوشته راجب جنسيت

الان معلوم نمیشه ک

از کجا بگیم ...
بتا‌چند بود؟؟

۷ هفته آخه

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی