۸ پاسخ

خوب بوده پس
الان دخترتون چقده؟

منظور از رژیمی اینه که مخصوص رفلاکسی هاس یا مثلا پپتی مخصوص بچه هایی ک ب پروتیین گاوی حساسیت دارن، نه اینکه رژیمی یعنی لاغر کنه

اگه زیاد بخوزه وزن دهی خوبی داره چون خیلی چربه 😍

عزیزم شیرخشک همشون وزن گیری دارن.نگران نباش.من مامان یاسی جونم پروفایلمو تغییر دادم گمم نکنی

ar وزن دهی نداره
من برا پسرم گرفتم خیلی غلیظه از شیشع شیر بیرون نیومد

عزیزم وزن دهی خوبی داره اصلا نگران نباش من به پسرم بخاطر رفلاکسش از دو ماهگی تا در ماهگی استفاده کردم.البته ببلاک ar

چطوری میخوره خیلیییی غلیظ و چسبناکه

من به دختر اولم میدادم خوب بود وزندهیش

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی