۹ پاسخ

من برای دخترم برنج رو سابیدم
عین برنج خودمون ک درست میکنم درست میکنم برنج دمی وقتی داره سفت میشه کره میریزم یکمم عسل بعد خاموش میکنم دخترم خیلی دوستش داره گاهی بجای عسل خرما هم میریزم

الان همه چیزمیدم

فرنی با طعم های مختلف فرنی ساده . فرنی با موز . فرنی با سیب . فرنی با خرما
حریره بادام
پوره سیب . گلابی . کدو حلوایی .سیب زمینی . هویج
من اینارو اوایل میدادم

یا توی فرنیش یه کوچولو موز بریز له کن بده بهش خیلی دوست دارن یا لعاب برنج

من از چهار ماهگی و نیم شروع کردم الان میتونی پوره سیب زمینی سه روز بدی بهش هویج کدو سبز سیب هر مدومو جدا جدا سه روز بده حساسیت نشون نداد اوکیه شیر هم قاطی نکن باهاش

سوپ ، فرنی ،سرلاک
من همه میوه هارو میدم

پوره میوه و سبزیجات
هویج بخار پز شده
سیب زمینی پوره
سیب بخارپز شده

عزیزم من فرنی پسرم و با شیر خشک براش درست میکنم میدم بهش خیلی مقوی تره و حریره بادام هم میتونی بدی بهش

فرنی با اب جوشیده اشتباهه.اب نباید دوبار بجوشه.یه قاشق ارد برنج رو با اب سرد از شیر باز میکنی یا اب تصفیه قاطی کن درست کن.
الان باید حریره بادام و پوره هویج و سیب و کدو حلوایی و اینا بدی
بعدش سوپ

سوال های مرتبط