مامانای گرگانی دکتر خوب اطفال معرفی میکنید لطفا !!🙏

۳ پاسخ

شیروانی من میرفتم
نوزاد بود پسرم
برای زردی رفتم دارو داد بچم خوب شد
چندباردیگم رفتم راضی نبودم دیگه
چراغعلی هم مزخرف
بچمو بردم بچه من خیلی از دکترا میترسه یعنی گریه میکنه جیغ میزنا بچمو گذاشتیم رو ترازوش وزن کنه بچم گریه نمیذاشت بچه رو گرفته محکم بزور نگه داشته بچم کبود شد میگفتم خانم دکتر نمیخواد بچه کبود شد ول نمیکرد محکم بچمو نگه داشت مگه محکم دستاشو گرفته بود
رد دستاش رو بازوهای پسرم مونده بود
بعد گفته بود بچت مشکل اعصاب داره ببر فلان دکتر دارو بده اروم شه
اخه بچه ۷ ماهه چه مشکل اعصاب؟
اندازه خرم نمیفهمه
بردم مریم کمالی خدا خیرش بده بقدری خانمه که
ولی هنوزم بچم از دکترا میترسه
با اینکه گریه میکنه جیغ میزنه باهاش بازی میکنه انقدر تا معاینش کنه

عزیزم مریم کمالی عالیه
یکبار ببر بخدا همش میبری
تشخیصش عااااالی
مهرررربون
با حوصله
بقدری وقت میذاره برای مریض

دکتر شیروانی-دکتر آرزو میرفاضلی-دکتر فاطمه چراغعلی این پزشک ها خوب هستند خودم هنوز تصمیم نگرفتم پسرام انشاالله به دنیا اومد پیش کدومشون ببرم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی