ارد برنج اینجوری یرا بچهاتون مبگیرین

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم ناخنات دیدیم قشنگن😂😂😂
شوخی کردم

منم از همینا میگیرم خوبه

اره بابا همین خوبه

آرع

من خودم درست میکنم مطمین تره
از اینا برا فرنی به خودمون گرفتم خیلی بد بود

نه من خودم درست می کنم مطمئن تره

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۷ ماهگی
مامان اِلای مامان اِلای ۹ ماهگی