وقتی وایمیسم احساس جیش و پیپی دارم ولی وقتی میرم هیچی نمیاد چرا اینطوریه

۶ پاسخ

منم حسه جیشه😪

وای من دوسه روزه اینجوری شدم ،حس دسشویی بزرگ دارم ولی میرم نمیشه،باعث شده معدم درد بگیره

هفته های اخرته دیگه هرچی جلو بره بدتر میشه من ۳هفته اخر و در دسشویی میخابیدم اصللا نمیخابیدم مدام جیش داشتم خونه پدر شوهرم رفتم دسشوییشون حیاط بود همون رو پله ها میموندم تا صب گریه میکردم

چون بچه میاد رو مثانه ات

من تازه اینطوری شدم

منم همینطور🥲🥴

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری