۱۱ پاسخ

شاید یهویی تکون خوردی یا یهویی و سریع بلند شدی تند تند راه رفتی
منم امروز خونه یکم بهم ریخته بود یکی زنگ زد گفت میخوام بیام خونتون اومدم تند تند خونه رو جمع کردم زیر شکمم درد شدیدی گرفت و تا چند دقیقه طول کشید بعدش خوب شد

آب بخور و دراز بکش و استراحت کن، یه ساعتی اصلا بلند نشو اگه بهتر نشد به نظرم برو دکتر

منم تو آزمایش قند زیاد نشسته بودم و حسابی خسته و گشنه اینجوری شدم

نوازشش کن حرکت کنه شل بش طبیعی برامنم این هفته روزوشب چندین بارسفت کرده خودشو

دور از جون
انقباض پشت سر هم و منظم .
خونریزی یا نشتی آب حتما سریع باید بریم بیمارستان

یکم با روغن ماساژش بده

ماینه شدم خداروشکر بسته بود رحمم دیگه نوار قلب از بچه گرفتن خوب بود یه امپول نوشت گفت جلو گیری از زایمان طبیعی

منظورت انقباض داری
میگیر ول میکنه یا فقط،درد میکنه،؟

برو دکتر

منم اینجوری شدم دیروز رفتم زایشگاه گفت طبیعی

حتما بچه قولنج کرده عزیزم ، یه پتو بنداز روی شکمت

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی