برای آزمایش تیروعید و کشت ادرار نیازه ناشتا باشیم؟

۴ پاسخ

نه لازم نیست. ناایی فقط برای قند و چربی

نه منکه ناشتایی نرفتم دکترم گفت خودش

من ازمایش تیرویید دارم ک دکتر ببینه کنترل شده یا نه زنگ زدم ازمایشگاه گف ناشتا باش اون روز ک میای ازمایش هم قرص تیروئید صب ناشنا نخور

اره عزیز

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 روزهای ابتدایی تولد