بهداشت هم کلاس میزارع
من از هفته 30 رفتم
یوگا بغدم کلاس های تئوری داره
بیمارستانا کلاس میذارن برو پرسجو کن هفنه ای یکبار کلاس میذارن
البته من خصوصی میرم چون هفته ای سه بار ورزش داره
نمیدونم والا نرفتم
بیمارستان کسری داره از ۳۰ هفته
منم نمیدونم تازه هنوز بهداشتم پرونده باز نکردم حس میکنم هم خیلی سیریشن و گیر هم بلد نیستن زیاد ولی خب باید برای واکسن کزاز و بعد بدنیا اومدن نی نی برم پرونده باز کنم ک هی امروز و فردا میکنم 😁
از۲۰هفته تو مرکز بهداشت بهتون میگن
سلام. من یوگا بارداری میرم. جهان شهر. کلاس هارو هم داره. هر چی زودتر برید بهتره دیگه. شماره شونو میزارم زنگ بزنید. زیر نظر ماماس. +98 938 446 9187
بهداشت ارجاع میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.