سلام خانوما بنظرتون ناف دخترم طبیعیه؟

تصویر
۷ پاسخ

آره کم کم خودش خوب میشه میره تو

یه سکه بزار داخل پارچه تمیز ببند روی نافش قشنگ میره داخل

روش سکه بزار ببندش تا بره داخل

سلام طبیعیه منم نشون بهداری دادم گفتن خوبه

آره خوبه روش یه سکه بذار ببندش من اینو شنبدم

ما واسه پسرم سکه بستیم

اره عزیزم کم کم میره داخل

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آرامیس مامان آرسام و آرامیس ۳ ماهگی
مامان طنین و ترنم💜 مامان طنین و ترنم💜 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی