۲ پاسخ

من چند سری ای یو ای تعیین جنسیت پسر کردم نگرفت
بعدش که نامید شدم خدا خودش ناخواسته داد ولی ای یو ای مسخره ترینه

برای تعیین جنسیت iui صد درصدی نیست و بیشتر مواقع دخترن
ولی ivf صد درد صدی هر جنسیتی بخوای همونه و هزینش بالاتره

سوال های مرتبط

مامان دیلا مامان دیلا ۲ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی