بچه ها میگم پماد سوختگی برای بچه چی خوب بگیرم

۷ پاسخ

آردن خیلی خوبه
اونی که درب آبی هست

پوشاکش مرتب عوض کن که پوست بچه نسوزه

سعی کن بچه رو بشوری کمتر از دستمال مرطوب استفاده کنی پماد کلان دولا عالیه دارم استفاده میکنم

من‌کالاندولا‌استفاده‌میکردم‌ دوتا نمونه‌دیگه‌هم خریدم یکیش‌سودا کرم یکی فک‌کنم‌از آردن بود ولی بنظرم همون‌کالاندولا بهتر بود و‌برگشتم ب همون

من زینک خریدم

کالاندولا

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌وششم بارداری