۳ پاسخ

سلام عزیزم تو‌پیامات دیدم دارو میخوردی برای دیابت بعد از زایمان بازم مصرف میکنی یا دکتر گفت قطع کن؟

پسر منم ۴زوزه واکسن زدیم.جای واکسن سفت شده مالش هم می دم فعلا خوب نشده

اره عزیزم‌من‌۳ روز پیش زدم‌ نگران نباش مراقبت کن ازش ک تب نکنه واسه پسر من خیلی سبک بود تب نکرد فقط بیحال شد ک اونم میگذره بعد ۲ روز امروز حال پسرمم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی