بنظرم بچه هم باید بخور باشه ..پسرم اصلا اهل شیر خوردن نبود هرچیم بش میدادم وزن نمیگرف..ولی ماشالله الان دخترم خیلی ولع داره انقد میخوره ک بالا میاره
من هم شیرخودمو میدم هم اپتامیل .۲۶۰۰ بود ۴۰ روزگی شد ۴۶۰۰
من میدم خیلی خوب وزن میده
شیر خودتم میدی یا فقط شیر خشک؟
من میدم بچم وزنش پایینه😒میخام ببرم دکتر عوض کنه
من عزیزم از اول موقع خواب بهش میدم. نرفتم هنوز براوزنش ببینم چطور بوده
منم تازه دارم میدم بهش
منم سوالمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.