کی بچش اپتامیل ۱ میده وزن دهیش چطوره؟

۸ پاسخ

بنظرم بچه هم باید بخور باشه ..پسرم اصلا اهل شیر خوردن نبود هرچیم بش میدادم وزن نمیگرف..ولی ماشالله الان دخترم خیلی ولع داره انقد میخوره ک بالا میاره

من هم شیرخودمو میدم هم اپتامیل .۲۶۰۰ بود ۴۰ روزگی شد ۴۶۰۰

من میدم خیلی خوب وزن میده

شیر خودتم میدی یا فقط شیر خشک؟

من میدم بچم وزنش پایینه😒میخام ببرم دکتر عوض کنه

من عزیزم از اول موقع خواب بهش میدم. نرفتم هنوز برا‌وزنش ببینم چطور بوده

منم تازه دارم میدم بهش

منم سوالمه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد