خانما برای درمان بیرون روی در بارداری چیه ؟

۲ پاسخ

برای من توت جواب میداد این چند روز دوباره یبوست شدید شدم خیلی اذیت میشم دیگه نمیدونم باید چکار کنم انجیر زیتون روغن بادام سبوس سالاد و... استفاده کردم تازه ماکارانی کباب هم تقریبا نمیخورم برنج هم خیلی کم شاید هفته ای یکبار و....

برای بدن من کشک زود جواب میده
شمارو نمیدونم
موز و سیب هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان دایا مامان دایا هفته سی‌وششم بارداری