۳ پاسخ

اره فشار رو همون قسمته

نبابا زایمان چیه عزیزم

من انقدر درد گرفته تو شکمم هنوز نزاییدم

هیچی فشار بچه هست

سوال های مرتبط

مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی