تا چند وقت بعد از زایمان باید آب جوشیده خورد؟

۹ پاسخ

من ک اب یخ مبخوردم و میخورم

من اصلا نجوشوندم

ولا من ک اصلا نخوردم 😐

من تا ده روز آب جوشیده که سرد شده باشه میخوردم
آب جوشیده ازاین جهت میگن که بخیه ها عفونت نکنه

مانشنیدیم.زایمان اول فقط گفتن اب یخ نخور

من ۹ روز زایمان کردم انقدر اب سرد خوردم هنوزم دارم میخورم روز ب روز شکمم هم داره میخوابه

تا۴۰اصلن نباید آب خورد

این دیگه تازه بود..🤨

مگه حتما باید آب جوشنده خورد

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی