من ک اب یخ مبخوردم و میخورم
من اصلا نجوشوندم
ولا من ک اصلا نخوردم 😐
من تا ده روز آب جوشیده که سرد شده باشه میخوردم
آب جوشیده ازاین جهت میگن که بخیه ها عفونت نکنه
مانشنیدیم.زایمان اول فقط گفتن اب یخ نخور
من ۹ روز زایمان کردم انقدر اب سرد خوردم هنوزم دارم میخورم روز ب روز شکمم هم داره میخوابه
تا۴۰اصلن نباید آب خورد
این دیگه تازه بود..🤨
مگه حتما باید آب جوشنده خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.