۴ پاسخ

من پنج هفتم واسه هشت هفته سونو زده
انشالله از منم تشکیل بشه

من الان ۱۷هفته و ۳ روزمه تشخیص نمیدن دکترا چیه مامان چجوری ۸هفته تشخیص بدیم 🤦‍♀️

از روی چی حدس بزنن عکس سونو که تو این هفته معلوم نیست

تشکیل قلب ک چیزی نداره کسی بخواد حدس بزنه از روی ضربان قلب هم مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان نیکی جونم💓 مامان نیکی جونم💓 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فینگیل مامان فینگیل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۳ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی