خانومای سرکلاژی بعد کشیدن سرکلاژ ترشح قهوه ای داشتین؟

۳ پاسخ

آره یکی دوبار داشتم

من هنوز نکشیدم بخیه ها رو ولی اره بعدش لکه بینی طبیعیه

درد داشت وقتی کشیدن برات؟

سوال های مرتبط