۳ پاسخ

منم تقریبا مثل شما هست شرایطم چند روز دیگه مجدد باید برم سنو خیلی استرس دارم 😭

عزیزم فک کنم پوچ

عزیزم وقتی نامنظم میشه یعنی احتمال سقط زیاده .اینو خودم تجربه کردم می‌گما وزنه ان شاء الله برا شما سالم بمونه

سوال های مرتبط