این سفیده چیه؟ برفکه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بچه منم داره دکتر گفت چیزی نیس خودش خوب میشه

خودش میره عزیزم

چیز مهمی نیست خودش میره

رو لثه بسر منم هست ولي رو فك بالا
يدونه هم هست

چیزی نیس دستکاری نکن خودش خوب میشه

یه سری باکتری جمع میشن باعث میشن اینجوری بشه اصلااااااااا جای نگرانی نیست خودش میره نیاز به هیچ‌دارویی نداره

دختر منم همین طوری هست منم نمدونم چیه

گفت خودشون از بین میبرن

دکتر گفت طوری نیست واکنش نشون ندین

نه ب این میگن مینا

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۸ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۴ ماهگی
مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی