بچه منم داره دکتر گفت چیزی نیس خودش خوب میشه
خودش میره عزیزم
چیز مهمی نیست خودش میره
رو لثه بسر منم هست ولي رو فك بالا
يدونه هم هست
چیزی نیس دستکاری نکن خودش خوب میشه
یه سری باکتری جمع میشن باعث میشن اینجوری بشه اصلااااااااا جای نگرانی نیست خودش میره نیاز به هیچدارویی نداره
دختر منم همین طوری هست منم نمدونم چیه
گفت خودشون از بین میبرن
دکتر گفت طوری نیست واکنش نشون ندین
نه ب این میگن مینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.