واسه سرماخوردگی دخترم چ میوه ی بهتره بدم بهش

۵ پاسخ

طالبی اینا فکر کنم خوب نیست
سیب موز میوه های بهتری اند
مال من میوه تابستونه اصلا دوس ندارن

بنظر من هر میوه ای که میخوره بهش بده فرقی نداره مهم اینه آب بدنش حفظ شه وضعیف نشه

لیموشیرین پرتقال بهش بده

مال منم سرماخوردن
از صبح هشت ساعته دارم شربت میدم
اب سیب دادم
ناهار عصرونه شام یه سوپ مقوی دادم

سیب پخته شده

سوال های مرتبط