خانوما شمام بالای شکم به سمت معدتون درد میکنه؟🫠

۲ پاسخ

منم بعد پریود ام بالای شکمم درد می‌کنه هر چی غذا میخورم انگار توی گلومه پایین نمیره حس میکنم چاق شدم
اینترنت زدم میگه ورم معده است...
ولی دکتر نرفتم

اگر زیرشکمت میگی ک عادیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری