برو چکاب ببین چیت کمه
ریزش مو از کمبود آهن هست
ولی اگر نداشتی شاید برای هورمونی هست یا عصبی یا استرس اینا باعث ریزش میشه مخصوصااااا استرس
آزمایش بده و با نظر دکتر اگه مشکلی نبود ویتامین ها و زینک رو مصرفکن
من قرص زینک و بیوتین میخورم ی روز درمیون
منم خیلی میریزه موهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.