۴ پاسخ

برو چکاب ببین چیت کمه
ریزش مو از کمبود آهن هست
ولی اگر نداشتی شاید برای هورمونی هست یا عصبی یا استرس اینا باعث ریزش میشه مخصوصااااا استرس

آزمایش بده و با نظر دکتر اگه مشکلی نبود ویتامین ها و زینک رو مصرف‌کن

من قرص زینک و بیوتین میخورم ی روز درمیون

منم خیلی میریزه موهام

سوال های مرتبط